راهنمای مصرف دمنوش چای سبز و بهار نارنج نیوشا که مخلوطی از دو گیاه داروییست بسیار راحت و سریع آماده می شود. این دمنوشِ مخلوط چای سبز و بهار نارنج به دلیل خواص دارویی و درمانی خود به خصوص چای سبز که علاوه بر کمک به کاهش وزن موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود خیلی مورد استفاده قرار می گیرد. با نوشیدن این دمنوش نیوشا با عطر خوش می توانید در شب خواب آرام و خوبی داشته باشید.

دمنوش چای سبز و بهار نارنج نیوشا خواص زیادی دارد که جهت کسب اطلاع بیشتر در مورد قیمت دمنوش نیوشا و خواص درمانی نیوشا می توانید به مقاله مرتبط با آن مراجعه کنید.

در این مقاله می خواهیم بیشتر با نحوه مصرف دمنوش نیوشا، راهنمای مصرف دمنوش چای سبز و بهار نارنج نیوشا، زمان مصرف این دمنوش و حد مجاز مصرف آن آشنا شوید تا خیالی راحت تر از این دمنوش نیوشا مصرف کنید.

دمنوش چای سبز و بهار نارنج نیوشا چه طور تهیه می شود؟

برای آماده کردن دمنوش چای سبز و بهار نارنج طبق راهنمای مصرف دمنوش چای سبز و بهار نارنج نیوشا کافیست آب را جوش بیاورید چون بعد از آن تقریبا دمنوش شما آماده مصرف است. بعد از جوش آمدن آب 1 یا 2 کیسه دمنوش را با آب جوش مخلوط کرده و بعد از 5 تا 10 دقیقه جهت دم کشیدن، قوری یا فنجان را بر روی سماور یا کتری قرار دهید سپس می توانید این دمنوش نیوشا را مصرف کنید.

دمنوش نیوشا را متناسب با علاقه خود می توانید غلیظ و یا کم رنگ بنوشید. اگر عادت به نوشیدن دمنوش کم رنگ دارید می توانید زودتر از این زمان تعیین شده کیسه را از آب جوش در آورده و مصرف کنید.

نگذارید دمنوش تلخ شود

بسیاری از افراد فراموش می کنند که دمنوش را حدود 10 دقیقه جهت دم کشیدن روی سماور یا کتری گذاشتند و این مدت زمان ممکن است طولانی شود و همین امر دمنوش نیوشا را تلخ می کند و باید با یک نبات و یا عسل مصرف کنید تا کم تلخی آن کم شود.

روش مصرف نیوشا - نحوه مصرف نیوشا دمنوش - زمان مصرف دمنوش نیوشا


بهترین زمان مصرف دمنوش نیوشا

بهترین زمان مصرف دمنوش چای سبز و بهار نارنج نیوشا 1 یا 2 ساعت قبل یا بعد از غذا است که توصیه می شود به دلیل اینکه این دمنوش موجب آرامش می شود و شما را از استرس های روزانه دور می کند در شب استفاده شود تا خوابی راحت و بدون مشکل داشته باشید.

حد مجاز مصرف این دمنوش!

برای استفاده هر چیزی باید حد مجاز آن را رعایت کرد. این کار برای استفاده از دمنوش های نیوشا هم صدق می کند و هر کدام از دمنوش های گیاهی نیوشا حد مجاز مصرفی دارند که اگر رعایت شود تاثیر گذاری آن ها بیشتر است. حد مجاز مصرف این دمنوش بر اساس راهنمای مصرف دمنوش چای سبز و بهار نارنج نیوشا 3 تا 5 کیسه در شبانه روز است.

مشاوره رایگان را فراموش نکنید

مشاوران دمنوش نیوشا پاسخ گوی تمام سوالات شما هستند.