آیا محصولات نیوشا نیوشانیک مجوز دارند ؟

این محصولات در سطح فروشگاه ها یافت نمی شوند و فقط به شکل مستقیم از طریق شبکه توزیع بازاریابی شبکه ای نیوشانیک و نمایندگان مستقل آموزش دیده به مصرف کنندگان معرفی و ارائه می شوند و محصولات نیوشا نیوشانیک مجوز دارند .

کارخانه بسته بندی نیوشاداریان واقع در شهرک صنعتی نصیرآباد تهران مجهز به مدرن ترین دستگاه های اختلاط، فرآوری و بسته بندی در اشکال و اوزان مختلف است. در این کارخانه، مواد اولیه تهیه شده از کشاورزان داخلی و خارجی جمع آوری گردیده و پس از کنترل های کیفی و کمی لازم و اطمینان از اینکه این مواد اولیه بهترین و مرغوب ترین کیفیت ممکن را دارند، نسبت به خشک سازی و فرآوری آنها اقدام می گردد و سپس واحد تولید نیوشاداریان با اختلاط و فراوری مواد اولیه بر اساس اصول علمی، محصولاتی طبیعی با طعم دلچسب و در عین حال اثربخش تولید می کند.

امروز محصولات «نیوشا» جایگاه ویژه و منحصر به فردی در بین مردم پیدا کرده و سهم قابل توجهی از بازار نوشیدنی ها را به دست آورده است.

آیا محصولات نیوشا نیوشانیک مجوز دارند ؟

تمام محصولات شرکت، دارای گواهی بهداشت هستند و اطلاعات مربوط به آن روی تمام محصولات درج شده است.

آیا محصولات نیوشا ( نیوشانیک ) دارویی هستند؟

خیر. محصولات نیوشا مخلوطی از چای ها، گیاهان و ادویه های طبیعی سنتی ایران هستند و در رده ی نوشیدنی های سلامت طبقه بندی می شوند.

چه مقدار چای یا گیاهان دارویی در هر کیسه چای وجود دارد؟

هر کیسه، حاوی 2 گرم و هر کیسه ی هرمی حاوی حدود 3 گرم محصول است.

شرایط و نگهداری محصولات نیوشا چگونه است؟

چای ها و دمنوش ها باید در جای خشک و خنک، دور از اجاق گاز، گرما و نور مستقیم نگهداری شوند.

چای باید دور از اکسیژن نگهداری شود تا فرآیند اکسیداسیون در آن انجام نشود. در این فرآیند ویتامین C چای به خصوص چای سبز، سریع تر از کاتچین اکسیده می شود. اکسیده شدن و از بین رفتن ویتامین C و آنتی اکسیدان ها روی رنگ و بوی چای تأثیرگذار است. عامل دیگری که بر تازگی، بو و مزه ی چای اثر می گذارد رطوبت است. به همین دلیل زمانی که چای را در محل مرطوب نگهداری  کنید، طعم آن تغییر می کند. پس باید آن را دور از رطوبت و در جای خشک نگهداری کرد.

محصولات نیوشا تا چه مدت زمان سالم می مانند؟

پاسخ به این سوال به نوع چای و دمنوش بستگی دارد. چای ها و دمنوش هایی که حاوی تکه های میوه هستند مثل چای سنتی همیشه تازه نمی مانند. برای تازه ماندن چای همیشه بسته بندی محصول را در جای خشک، خنک و دور از نور آفتاب نگهداری کنید. برای اطمینان از اینکه فنجان دمنوش یا چای شما همیشه تازه باشد دستورالعمل زیر را دنبال کنید.

چای و دمنوش های حاوی میوه: بهترین زمان مصرف تا 6 ماه پس از تاریخ خرید

چای فاقد میوه: بهترین زمان مصرف تا 12 ماه پس از تاریخ خرید

چای و دمنوش های نیوشا محصول چه کشوری هستند؟

جنسینگ از کشور کانادا و بخش عمده ای از چای سیاهِ استفاده شده در محصولات نیوشا از بهترین باغ های کشورهای هندوستان و سریلانکا وارد می شوند. سایر دمنوش ها، چای های ترکیبی، ترکیبات، چای سیاه اصیل ایرانی و چای های سبز، محصول داخلی هستند.

 برای راهنمایی درباره محوصلات با کدام بخش باید تماس بگیریم؟

شما کاربران و بازیدکنندگان محترم نیوشانوش می توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر و انتخاب قسمت‌های مربوطه نظرات، پیشنهادت، انتقادات و پرسش‌های خود را  خود را در رابطه با محصولات نیوشا، راهنمایی خرید، پیگیری ارسال سفارشات نیوشا و هر گونه سوال دیگری در رابطه با نیوشا را با ما در میان بگذارید، کارشناسان ما از نیوشانوش در کوتاه‌ترین زمان نسبت به پاسخگویی شما عزیزان و بازدیدکنندگان وب‌سایت نیوشانوش اقدام خواهند کرد.

ایمیل به پست الکترونیکی نیوشانوش:

info@newshanoosh.com

تماس تلفنی با نیوشانوش:

۰۱۳-۳۳۵۱۹۳۱۹

۲۵۳۵ ۸۸۰ ۰۹۱۹

 

همچنین برای کسب اطلاع درباره آخرین خبرهای سایت نیوشانش عضو خبرنامه سایت ما شوید.