از دیگر انواع مخلوط چای سبز نیوشا، چای سبز و زوفا است که مانند تمام دمنوش های گیاهی نیوشا راهنمای مصرف ساده و آسانی دارد. این دمنوش دارای خواص درمانی فوق العاده ای است که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد تا با دیدی باز و با اطلاعاتی کامل از این دمنوش خوشمزه استفاده کنید.

دمنوش چای سبز و زوفا نیوشا دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که همین امر موجب می‌شود تا سیستم ایمنی بدن افزایش یابد. از دیگر خواص مهم این دمنوش نیوشا از بین بردن ویروس های موجود در بدون و در نتیجه ضد عفونی کننده آن است که می توان یکی از مهم‌ترین خواص آن اشاره کرد. اگر تمایل دارید از خواص و قیمت چای سبز و زوفا نیوشا بیشتر بدانید، می‌توانید به مقاله مرتبط با آن که در وب سایت نیوشا نوش برای شما ارائه شده رجوع کنید.

اما در این مقاله با مواردی مثل راهنمای مصرف چای سبز و زوفا نیوشا، بهترین زمان مصرف دمنوش نیوشا و حد مجاز مصرف آن آشنا خواهید شد تا هر زمان که دوست داشتید یک دمنوش با خواص بی‌نظیر را تست کنید تا همیشه چای سبز و زوفا بنوشید.

در صورت تمایل می‌توانید با راهنمای مصرف سایر دمنوش های نیوشا در سایت نیوشا نوش بیشتر آشنا شوید.

زمان مصرف دمنوش نیوشا

راهنمای مصرف چای سبز و زوفا نیوشا

جهت مصرف چای سبز و زوفا تنها کافیست آب را جوش بیاورید، بعد از آن 1 یا 2 کیسه متناسب با نوع مزاج و طبع خود از لحاظ رنگ و غلظت، دمنوش چای سبز و زوفا را با آب جوش مخلوط کنید. اکنون به مدت 15 دقیقه قوری را بر روی سماور یا کتری قرار دهید تا خوب دم بکشید. اما سعی کنید بیشتر از 20 دقیقه طول نکشید چون ممکن است به لیل وجود چای سبز، دمنو شما تلخ شود. بعد از این زمان تعیین شده می توانید چای سبز و زوفا را بنوشید تا از خواص عالی آن بهره‌مند شوید.

بهترین زمان مصرف چای سبز و زوفا چه زمانیست؟

زمان مصرف چای سبز و زوفا طبق راهنمای مصرف دمنوش نیوشا ، 1 ساعت بعد از هر وعده غذایی است. یادتان نرود حتما طبق زمان توصیه شده دمنوش گیاهی خود را مصرف کنید تا بتوانید بهترین خواص درمانی آن را جذب بدن خود کنید.

شما اگر پکیج و دمنوش نیوشا خریداری کردید می‌توانید از راهنمای خرید سایت نیوشا نوش جهت انتخاب بهترین و مناسب‌ترین دمنوش بهره‌مند شوید.

از دیگر موارد مهم استفاده از دمنوش گیاهی، رعایت حد مجاز مصرف آن است که اگر به حد مجاز مصرف چای سبز و زوفا توجه کنید و بیش از حد از آن ننوشید می‌توانید در زمان کم‌تری نتایج و خواص درمانی آن را در خود مشاهده کنید.